Ni gör mig så sjukt glad ! + Information...

Vill bara säga till er som läser min blogg: Jag älskar er ! När jag läser era kommentarer blir jag så sjukt glad och vill bara skriva typ en miljon kapitel !
 
 
Iaf, nu till informationen. Om ni inte visste det, så har jag facebook.. Min blogg är typ kopplad till min fb så när jag har publicerat ett inlägg här på bloggen läggs det också upp på facebook.. Smart va ? ;)
Och, jag vet inte om jag redan har skrivit detta men jag har dayviews också och där lägger jag in en länk till bloggen så att man kan kolla där :)  Om ni vill följa dessa så finns det länkar under detta.
 
Facebook -->  https://www.facebook.com/juliette.youdontwannaknow
Dayviews --> http://dayviews.com/shortstorysbyme/
 
Och glöm inte att om du vill fråga mig något kan du antingen skicka en fråga till mig i min lilla rosa frågelåda som finns under Katagorier på vänster sida av bloggen, eller så kan du maila mig på: [email protected]
 
Och anledningen till att bloggen heter stories och och dayviews och min mail heter storys var för att jag råkade skriva storys ist för stories, bara så att ni inte blir förvirrade ^^
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback