Frågestund.

Yup, jag ska ha en frågestund. Ni kan fråga om vad som helst, personliga frågor (inte för privata ^^), frågor om novellen osv. 
Vet inte när jag avslutatr den men jag säger till.
Ni kan kommentera frågor på inlägget eller så kan ni skicka frågorna i min "lilla rosa frågebox" som finns lite längre ner på vänster sida :)

Postat av: malin :-D

Hur gammal är du??
Hur får du din insperation till novellen??
vad har du för hårfärg och ögonfärg??
VILken är din favvo färg/färger??
är du italiensk själv?:-)
Vilka/Vem är din idol och förebild?
Vad är din favvo tv-serie??
Jag älskar dina noveller och jag tycker att du aldrig aldrig aldrig ska sluta skriva!!! :-D<3

2012-12-30 @ 16:37:25
Postat av: Jossi

Var får du din inspiration ifrån?
Är du hel svensk eller en "blandning"?
Har du träffat Justin Bieber?
Vem/vilka är dina bästa vänner?

2012-12-30 @ 16:50:39
URL: http://johossi.blogg.se
Postat av: Anna.

Missförstå mig inte men varför är din uppdatering dålig ibland?

Vad tycker du om Demi Lovato? Jag tycker inte om henne.

Har du någon pojkvän?

Vad har du för betyg?

Kommer inte Lucy och Justin bli tillsammans snart?! :D

2012-12-30 @ 17:40:52
Postat av: Anonym

Hur gammal är din bror
Är svenska ditt bästa ämne
vem är din kändis-crush

2013-01-02 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback