Sneak Peak Part 23: Another Secret Part 2

Det funkar att lägga upp inlägg igen ! :D Så här kommer en Sneak Peak på Part 2, hela kommer tolv inatt. Men bara för det ska ni inte stanna uppe, det är skola imorron människor !

Jag stod framför en stor grå dörr. Två poliser stod bredvid. En lång, vithyad och den mörkhyade polisen, som tydligen hette Franklin, såg allvarligt på mig.

"Är du säker på att du vill göra detta ?" Jag nickade och sedan öppnade han dörren och gick in i rummet. Jag tog ett steg framåt och vände mig sedan om mot killarna. De såg på mig med blickar som jag inte kunde tyda. Det var som en blandning mellan orolig, rädd, förvirrad, förvånad och arg. Alla på en gång. David nickade mot rummet som en gest att jag skulle gå in, så jag tog ett steg över trösklen och sedan hörde jag hur dörren stängdes hårt bakom mig. Rummet var litet och grått. Inte en ända möbel fanns här, förutom en. En silvrig metal bår stod i mitten av rummet men ett vitt lakan över något. En ilning av nervositet, skräck och panik for genom min kropp och för en sekund ville jag inget annat än att springa tillbaka hem, gömma mig under täcket och gråta mig till söms. Men jag kunde inte, även hur mycket jag ville så kunde jag bara inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback