Känner inte för det.

Okej, nu är det såhär att de senaste veckorna så har jag inte haft någon lust alls att skriva på denna bloggen. Jag vet inte varför men jag har ingen lust eller inspiration alls. Därför har min uppdatering varit så sjukt dålig - inte för att den någonsin har varit bra men ändå. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill fortsätta på bloggen men ändå inte.
Sedan är det saken med skolan med, alla läxor och arbeten osv. Det gör så att jag knappt har någon tid att skriva.

Jag funderar faktiskt på att avsluta denna bloggen, jag har inte bestämt min än men jag funderar starkt på det. Lusten och inspirationen finns inte där längre.

Innan jag bestämmer mig så vill jag gärna veta vad ni tycker. Jag har inte jätte många läsare och inte ens hälften kommenterar på mina inlägg men på detta, snälla kommentera för att jag vill så sjukt mycket veta vad ni tycker. Jag behöver veta vad ni tycker / Kram Juliette.

Postat av: Frida

Jag tycker inte att du ska sluta skriva. Du skriver så otroligt bra, och folk förstår nog att du har mycket med skola osv så att du inte har tid. Dina kapitel är värda att vänta på:)

2013-09-16 @ 22:20:03
Postat av: Madde

Nej du får inte sluta. För mig gör de inget att de tar länge innan kapitlena kommer. Bara dom kommer så är jag nöjd. :)

2013-09-17 @ 15:13:51
Postat av: jasmina

omffb neej du får inte avsluta bloggen !! neeeeeeeeej absolut inte det är dne bäästa novellen jag läser så neeej skulle bli sjukt ledsen ifall du skulle stänga bloggen!!! NEEEEEEEEEEEJ lyssna på mig nej nej och neeeeeeeej spelar ingen roll när du lägger ut kapitlarna bara du gör det neeeeeeeej !!!!

2013-09-19 @ 22:22:22
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Madde

Snälla lägg inte ner!! Älskar denna blogg! <3 jag bryr mig inte om de skulle ta en månad att få ett kapitel bara de kommer ett, för jag vet att de blir ett bra kapitel! :) snäll jag ber dig lägg inte ner!:( <3

2013-10-06 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback