Uppdatering.

Eftersom att allt på datan är borta så har jag suttit och försökt skriva ner alla de idéer jag haft innan och dessutom skriva nya. Jag har också börjat spara en massa bilder osv.

 

Men angående min uppdatering: Jag ska försöka skriva ett kapitel i veckan, det ska liksom bli min "standard uppdatering", men om jag har tid så kanske det blir fler. Och anledningen till att det för det mesta bara blir ett i veckan är för att om jag tex skriver ett kapitel på en onsdag och sedan ska försöka skriva ett till på torsdagen så är det som om att all det detaljrika, kreativa skrivandet inte finns i mitt huvud och då blir hela kapitlet bara dåligt skit och jag vill bara ändra allt. Därför blir det förmodligen bara ett kapitel i veckan.
Men sedan nu när det blir lov så ska jag försöka skriva fler.

 

Och någon som tycker att jag ska ha frågestund snart ? Någon hade frågat efter det.

 

Kram Juliette. :)


Postat av: emma

jaaag vill ha en fråge stund!!:D<3

2012-12-17 @ 16:55:16
Postat av: Malin

JA EN FRÅGESTUND!^.^

2012-12-19 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback