Handling

Caitlin Parker (brukar kallas Cait av hennes vänner) 17, är dotter till Jerry Parker, som har ett eget företag i New York. Caitlin har mörkbrunt långt hår, mörkbruna, nästan svarta vackra ögon och hjärtformat ansikte. Hennes mamma och pappa är italienska. Hennes föräldrar är nästan aldrig hemma för att deras karriärer tar upp så mycket tid så det är mest Caitlin och hennes lillebror Liam hemma. Caitlin är rik och bortskämd men ändå trevlig bortsätt från hennes vänner Leah Williams, 17, Chloe Stanford, 17, Chad Stanford ,18, och Josh Anderson, 17 som går och tror att dom äger hela New York. Alla är snuskigt rika och trampar på alla andra som om dom var myror, men Caitlin är annorlunda. Hon har även en crush i en kille på deras skola, Adrian  Houston, 17, men även om nästan alla i hela New York visste vem Caitlin var så märkte just Adrian inte henne. Även om hon var van vid att ständigt ha killar omkring sig, blev hon ändå nervös i hans närhet. Hon hade inte berättat för sina vänner, för att hon visste att dom skulle se ner på honom och undra om hon blivit sjuk i huvudet. Hon visste bara inte hur hon skulle göra.

Förlåt om jag har berättat lite slarvigt men jag visste inte direkt hur jag skulle "sätta ihop" det.
Jag ber om ursäkt i förväg ifall om det blir försening på kapitlen och jag vill bara säga att detta gör jag bara for fun. Det är inte säkert att jag ska fortsätta, det beror ju också lite på om det nu blir några som läser för just nu är det ju ingen ;p 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback