Ny novell.. igen ?

Jag vet inte varför men jag fick plötsligt känslan av att göra en ny novell... Det känns som att den pågående novellen inte kommer någonstans ! Jag vet att ni läsare bara brukar kommenterar på kapitlena men jag typ nästan ber er, hjälp mig nu ! Om ni vill "rädda" den nuvarande novellen eller ni vill att jag ska byta så borde ni faktiskt kommentera !
 
Länk till omröstning: http://www.bloggextra.se/Voting.aspx?id=0e3004_Ska_jag_gora_en_ny_Justin_novell_igen___&ShareHelp=y

Postat av: Matilda

du får inte sluta! Du är bäst! har precis läst din novell från början och du får inte sluta nu! Då komemr jag kasta en miniräknare på en krukväxt!

2012-08-27 @ 00:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback