Ny data.

Så, jag har fått en ny data. WIIIE. Så förhoppningsvis kommer min data inte börja dumma sig helt random och stänga av medans jag skriver :)
Btw, jag ska börja på Part 63 nu och det kommer antagligen 11/12 ikväll.
 
Svar på fråga: 
Svar: Haha gud vad söt du är! Men tack, det betyder väldigt mycket :) och den där frågan var väl inte awkward? Men som svar, jag är tjej. Kram Juliette :)
 
I vanliga fall brukar jag svara på frågor "i kommentarerna" men jag ville lägga upp denna för att jag har haft någon innan som frågat om jag är tjej eller kille via mejl, så ifall fler undrade så ar det lika bra att lägga upp :)
Men om ni har frågat mig något vid kommentar och inte fått svar så ska det finnas i kommentarerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback