FRÅGESTUND.

- Jag vet faktiskt inte. Antagligen lite över hundra ? 
 
1. Ehm, jag får inspiration från ganska många "ställen" tex. tv-serier, filmer, musik, mitt twistade liv och ibland poppar det bara upp random tankar i mitt huvud.
2. Jag är som du säger en "blandning". Mamma är från Italien men Pappa är hel svensk. Dock kan jag knappt någon Italienska själv ^^
3. JAAAA ! DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV ! Såg honom på "My World Tour" i Milan, Italien den 9nde April, 2011 i Mediolanum Forum. 
4. Jag har tre bästa vänner, nämner inga namn, men som sagt så är de mina bästa vänner och jag älskar dom så mycket :')
 
1. Haha, ehm jag vet faktiskt inte. Ibland har jag inte orken eller lusten att skriva - speciellt inte efter skolan - och ibland hinner jag inte pga skolan. Allt är skolans fel helt enkelt !
2. Jag. Älskar. Demi. Lovato. Punkt slut.
3. Heheh.. Ja.
4. A och B. Mest B och några fåååå C också ^^
5. Jo, typ. Men det kommer ta några kapitel ^^ 'SPOILER ALERT' Jag tror att de kommer bli ihop vid typ kapitlena 40 eller något sådant.
 
  
1. 16, fyller 17.
2. Som jag sa innan, olika men mest typ tv-serier, filmer, musik, mina random tankar osv.
3. Brunt hår och bruna ögon. :)
4. Baby rosa och blå, ljus grön och lila.
5. Halv Italiensk.
6. Ja, så klart så är Justin en av mina förebilder men också Demi Lovato, Selena Gomez m.m. Jag har ganska många ^^
7. Uhm.. Jag har ganska många men de jag tittar på mest är nog Gossip Girl, The Vampire Diaries, Teen Wolf, The Big Bang Theory och How I Met Your Mother.
- Aw, tack ! Och jag ska inte sluta skriva noveller på ett tag tror jag :')
 
1. Ett år äldre än mig så 17, fyller 18.
2. Ett av mina bästa ämnen ( Även om jag inte skriver de/dem i novellen ^^). Har A.
3. Justin, så klart och TAYLOR LAUTNER ! O.O
 
Yup, det var den frågestunden. Kommer inte ha en på ett tag, bara så att ni vet. Men tack för alla frågor ni "skickade" in. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback